بررسی میدانی آخرین وضعیت سیل توسط وزیر کشور در مشهد هشدار نارنجی هواشناسی برای مشهد | کدام شهرستان‌های استان امروز خطر سیلاب دارند؟ + نقشه هواشناسی (۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) پشت‌پرده عجیب تخفیف‌های شگفت‌انگیز مکمل‌ها در داروخانه‌‌ها صرف ۷ درصد از تولید ناخالص داخلی برای جبران خسارت تصادفات جاده‌ای چهار مسیر اصلی در مشهد بر اثر سیلاب همچنان مسدود است (۲۶ اردیبهشت) افزایش تعداد فوتی‌های سیل مشهد به ۴ نفر (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) | تداوم بارش‌های رگباری تا دوشنبه + فیلم سیل در مشهد | تعداد جانباختگان مشهد به ۵ نفر رسید (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) کم‌خونی یکی از بیماری‌های شایع در کودکان اهدای اعضای نوجوان مرگ‌مغزی در مشهد، نجات‌بخش زندگی ۷ بیمار شد (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدئو | لحظه پیداکردن دو جان‌باخته سیلاب در پل انقلاب مشهد فوت دو شهروند در سیلاب میدان انقلاب مشهد (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) + فیلم اورژانس مشهد: ۱۳ شهروند در پی جاری شدن سیلاب مصدوم شدند رئیس سازمان حج: زمان ثبت‌نام عمره هنوز معلوم نیست | پیشاپیش عذرخواهی می‌کنیم! ۸ راهکار برای مقابله با سختی‌های زندگی دیوان عدالت هم شکایت بازنشستگان در مورد افزایش مستمری‌ها را رد کرد (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

آغاز مرحله دوم کارزار رسانه‌ای پیشگیری از اعتیاد نوجوانان در مشهد

  • کد خبر: ۲۲۰۵۴۲
  • ۱۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۲
آغاز مرحله دوم کارزار رسانه‌ای پیشگیری از اعتیاد نوجوانان در مشهد
معاون امور توسعه پیشگیری بهزیستی خراسان رضوی از آغاز دوباره پویش رسانه‌ای پیشگیری از اعتیاد در این استان و مشهد خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ هادی قیصری با اعلام این مطلب گفت: برای دومین بار کارزار رسانه‌ای پیشگیری از اعتیاد از تاریخ ١۴ الی ۲۶ فروردین ماه ١۴۰۳ در استان خراسان رضوی با موضوع کلی "والد آگاه، فرزند ایمن" اجرا می‌گردد.

وی ادامه داد: هدف این کارزار که با پیام اختصاصی " آیا می‌دانی الان فرزندت کجاست؟ " اجرا می‌گردد، حساس‌سازی و آگاه‌سازی والدین است و اشاره به فضای تعاملی بین والد و نوجوان دارد. مدیریت رفتار‌ها و ارتباطات با نوجوانان به منظور حفظ ایمنی و پیشگیری از آسیب اعتیاد، بسیار مهم است و وظیفه اساسی والدین به شمار می‌آید.

قیصری خاطرنشان کرد: به شدت تأکید می‌شود که والدین در مورد روش‌های صحیح پرورش فرزندان و مسائل مرتبط با دوره نوجوانی با روانشناسان متخصص مشورت نمایند. انعطاف در دریافت اطلاعات، اصلاح باور‌ها و به روز نگهداشتن دانش‌های خود ضروری است. این تعامل با روانشناسان نه تنها به والدین کمک می‌کند تا به عنوان پدر و مادران مطلع‌تری به مسائل نوجوانان دست یابند بلکه به آنها این امکان را هم می‌دهد که با دید بهتری به چالش‌ها و نیاز‌های فرزندانشان نگریسته و از راهنمایی‌های متخصصان بهره‌مند شوند. این گام مهم می‌تواند در بهبود رابطه و تعامل موثر با فرزندان تاثیرگذار باشد و پرورش نسل جوان سالم را ترویج نماید.

معاون امور توسعه پیشگیری بهزیستی خراسان رضوی افزود: خط مشاوره تلفنی ۱۴۸۰ سازمان بهزیستی آماده پاسخگوئی و ارائه مشاوره تلفنی است و نیز خط ملی اعتیاد با شماره ۰۹۶۲۸ ازساعت ۸ صبح تا ۸ شب با حضور مشاورین متخصص آماده پاسخگوئی به سوالات و ارایه مشاوره تلفنی به والدین دغدغه‌مند درخصوص پیشگیری از اعتیاد فرزندان می‌باشد.

قیصری خاطرنشان کرد: اهمیت نقش والدین به عنوان مهم‌ترین نهاد اجتماعی در پیشگیری از اعتیاد، ریشه‌کنی و هرگونه اقدام مثمرثمر در این زمینه فقط با همکاری عموم مردم امکان‌پذیر خواهد بود. مداخله عموم مردم آنها را نسبت به سرنوشت اجرای برنامه حساس می‌کند به گونه‌ای که حس مالکیت بر انجام و پایان آن برنامه خواهند داشت و بر رفع اشکالات آن می‌کوشند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->